Tuesday, March 06, 2007

erti hidup


Dah lama jugak rasenya aku tak update blog ni..lama pun beberapa hari jer hehehe…bukan tak nak update tapi ntah lah ekk..tak tahu nak mula kan macam mana, aku selalu cerita kat sini benda yg biasa2 jer..yg emosi sikit aku pendam kan dalam jiwa ni..org selalu tgk aku happy tapi hakikatnya hanya Dia yg tahu perasaan aku, aku tak nak luahkan kat sini tapi kalau tak luahkan hati dan perasaan aku yg sakit..dan kalau aku luahkan plak org kata aku tak bersyukur plak ermm ntah lah ekk, ntah apa yg aku harus buat sebenarnya agaknya kan…mungkin aku perlukan seseorang untuk ceritakan semua ni..dulu adik aku yg study tu ada..sekarang dia dah dok jauh..nak cerita kat adik yg sorang lagi..dia Cuma pandai dengar jer..kalau bab beri pendapat dia kureng sikit..ntah arr…dalam membuat keputusan aku mesti akan serba salah..tak kira lah apa jua yang aku lakukan dari dulu sampai arr sekarang..aku mesti akan pikir perasaan org lain dulu dari perasaan dan kemahuan aku sendiri..tapi kekadang pengorbanan yg aku buat tu..tak seorang pun paham dan hargainya…malah aku balik yg disalahkan walaupun aku rase aku dah buat yg terbaik untuk semua org..dan kekadang aku terpikir jugak untuk pergi jauh2 dari semua ni…aku tertekan dengan keadaan persekitaran ku…

1 comment:

antalya said...

walaupun aku tak memahami permasalahan ko..tp sesungguhnya aku faham pd keinginan ko utk lari dr semua ni..coz aku pon selalu memikirkan perkara yg sama