Thursday, April 26, 2007

cadangan

(sebenarnya aku nak send benda ni hari selasa..tapi tak berkesempatan, tu yg aku pos hari ni hahaha layannzz jer arr ekk) Semalam aku emergency leave wakaka rase malas plak nak gi keja semalam sebab bos aku dah balik dari china, jahatnya aku ni kan…jahat2 aku pun, aku cuti semalam kerja2 aku dah aku clearkan hari sabru hari tu dan sebab tu lah aku berani cuti, aku masuk keja hari ni pun..dia diam jer dan tak tanya apa2..

Sebenarnya beb..aku nak beli laptop ni...korang tahu tak jenama apa yg ok dan kalau nak beli laptop..nak kena tgk apa daa..aku tak tahu ni..please kasi la aku cadangan2 korang yg bernas tu hehehe..tengkiu

2 comments:

Izham Miyake said...

laptop yang affordable ada dalam pasaran is acer

ada yang murah.. harga 1600 pun bleh dapat.. baru... aku tau kedai dia kat low yat kat mana

aku bley bawakkan jehejehejehejehe...

Miss Appleijo said...

jehe jehe jehe (wakaka tu stail gelak ko ker) ko bleh bawakka aku pegi ekk..orait nanti bila aku nak beli..aku tipun ko ekk..