Thursday, June 07, 2007

site visit

semalam aku dan beberapa org kat department aku ni (procurement department, ntah apa2 lah nama department aku ni kan..poyo jer bunyikk dia kan hahaha) gi rawang store...memula kalau tak salah aku..bos aku cakap hari tu nak gi sana untuk stock take...ermm aku pun ok jer lah sebab sebelum ni pun aku penah gi site buat stock take jugak so prosedur nak stock take tu aku dah tahu (ala2 org belagak gitu hahaha) tapi semalam pepagi ujan lah plak, jadik bos aku cakap pegi jer, kitaorg pun pegi lah sana dan dia bawak kitaorg naik keta dia dan dia cakap lagi kat rawang tak ujan..aku pun ikut jer arr..sampai kat rawang..ujan renyai2 plak tu tau...jadik dipendekkan cerita..tak da lah stock take semalam..gi sana cuma tgk stock yg site membazir jer arr..masuk order punya lah banyak..tapi bukan nak guna semua nya kat site..gi hantar kat rawang store tu nak buat hapa, buat perhiasan agaknya..ee membazir btol budak2 site ni kalau buat order tau..

4 comments:

Izham Miyake said...

ko citer stock mende ni ?

bila ko nak jadi stock aku ni?

Miss Appleijo said...

aku cakap pasal stock material dan machinery company aku daa hahaha jadik stock ko hahaha sengal jer bunyikkk nya

antalya said...

kekadang rasa teringin gak nk pi site visit. tp bila mengenangkan bidang keje kompeni aku ni..kang aku gak yg dok muntah2 ngan xde selera mkn sebulan ekekeke

Miss Appleijo said...

wakaka kalau ko muntah2 tak da selera makan sebulan tu..lain makna nya tu yun..gi site mana ada muntah2 maa..paneh terik ado lah hehehe