Monday, July 02, 2007

family day part 2

ahad 1st july 2007 - udah lah semalam matahari terbenam aku tak dapat tgk..ntah apa aku buat agaknya sampai tak perasan matahari tu terbenam..tahu2 matahari udah tak da jer hahaha..awal2 pagi aku dah mangun tdur..mana tak nya pagi2 lagi udah dengar suara2 saudara aku memekak suruh semua bangun..aku ingatkan diaorg kejot pasal apa...rupanya ajak gi mangi pantai dan kolam tau hahaha tapi aku tak join pun..aku jadik penonton jer..tak kuasa plak aku rase nak mandi2 ni..aku join bukan nya nak mandi..aku join sebab aku nak cuti jer hahaha.... kat glory beach resort ni ada 2ekor kuda tau...so kepada pelawat2 yg nak teringin nak try naik kuda..bleh lah cuba..rm2 untuk 1 round..aku dengan adik aku apa laie..try lah naik kuda tu..fuhhh cuak jugak wei bila naik kuda ni...takot jugak aku..takot kalau2 aku terjatoh nanti..fuhhh giler lah..baru aku tahu macam tu rasenya naik kuda hahaha dah turun dari kuda tu pun..aku still mengigil laie..takott siot

dalam pukul 4.00ptg aku dengan family aku gerak balik ampang dulu..yg lain nak lepak kat sana lagi sebab diaorg check out pukul 6ptg..aku tak nak tunggu sampai pukul 6 sebab manyak lagi benda aku leh buat kalau balik awal...sampai umah dalam pukul 5 lebih..manyak jugak keta kat tol sg besi semalam..agaknya semua balik kampung dan pegi bercuti kot...sampai jer umah..aku tdur jap hahaha macam lah penat sangat kan...lepas maghrib bawak mak gi umah saudara aku plak..dia ada buat kenduri tahlil dan cukup rambut baby dia..balik umah dalam pukul 11malam

p/s :- 01st July 2007 happy besday arieyana yg ke 4tawon (anak sulung abg aku)

No comments: