Monday, July 09, 2007

hapy besday


hari ni..saat ni..mulai hari ni hahaha aku punya umur dah genap 26tahun..cepatnya masa berlalu sekarang ni tau...huhuhu dah bertambah satu tahun lagi umur aku sekarang...alhamdullilah aku masih lagi kat sini..dan aku harap tahun ni dan tahun akan datang..aku dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan selalu hendaknya..semoga Allah sentiasa memberkati dan melindungi hambamu ini hendaknya..aminnn

p/s :- bila jumpa kekawan lama..tgk diaorg dah ada anak 1, 2 @ 3 org hahaha..aku plak bila lah agaknya ekk..bukan nya aku tak nak semua tu..mungkin blum sampai masanya lagi kot..wait and see jer lah ekk
* happy besday mak (08hb July) semoga mak panjang umur, murah rezeki dan happy selalu hendaknya ek di samping kitaorg semua...love u so much, much and more mum

2 comments:

antalya said...

happy besday my pren..
bila nampak membe2 dah ada anak
br la terasa diri tu tua kan :-P

Miss Appleijo said...

thanks yun...aku bila nampak member2 aku punya anak..aku rase diri aku muda lagi jer lah yun..ko rase dah tua ekk ish ish ish ko ni hahaha