Wednesday, August 01, 2007

rajin nya aku

hahaha semalam t'shirt jari hantu tu aku udah selamat terima..thanks budiey

cerita pasal hari ni...masa aku sampai kat opis pagi2 tadi..blum sempat aku nak duduk...bos dah cakap kat aku..aida hari ni u kena pegi site axis kat ampang, hantar baju dekat workers..aku ok jer lah sebab aku ingat aku akan teman kan dia atau akan teman kan member department aku ni..sebab setahu aku...kalau bab2 baju ni..memang budak ni yg jaga..aku mana ada buat benda2 ni semua..lepas nak asing2 kan baju semua tu..aku pun tanya lah kat dia...jadi saya nak pegi dengan saya ni...dia cakap..u pergi sorang lor hahaha haiyaa aku plak yg kena pegi hantar benda2 tu semua..hurmmpp tak pa..nanti aku mesti claim petrol keta aku punya...

haa macam mana rajin tak haku hari ni hahaha..petang kang kat opis ada party kenduri..ulang tahun company aku yg ke bape ntah..aku tak sure..yg aku tahu..bulan ni jugak aku genap keja selama 5 tahun kat company ni..macam2 bidang tugasan aku dah buat kat sini..

1 comment:

Truly_me said...

wei pindah la besh.. suasana baru tak le boring kan.. eheheh