Tuesday, November 11, 2008

my asam pedas LO


hehehe hari tu dapat makan free adik aku belanja..saja jer nak try kat kedai linda onn yg baru tu (MY ASAM PEDAS)..best jugak asam pedas dengan makanan bakar yg kedai dia hidangkan, hari tu kita org makan ikan kembung asam pedas + sotong bakar + sayur kacang goreng dan sambar belacan hehehe...ditambah plak bestnya sebab adik aku yg bayar hahaha...semuanya ok lah ekk..harga berpatutan (tapi kalau linda onn kasi % sikit, lagi best kan hehehe) so sapa yg tak try lagi tu..gi lah cuba..kedai dia kat depan TESCO Ampang jer..

4 comments:

antalya said...

aku tau kedai nihh..tp owg kata xbest

Miss Appleijo said...

hehehe best jugak yun...ko mesti gi kat kedai tu try dulu ekk..dan sebab lainnya..kat sana aku nampak ada kembar kepekk tau...sebungkus btul muka dia dengan si kepekkk wakaka

Nurmala Mazlan said...

sedap ke asam pedas linda onn nih??dekat ngan tesco ampang kan??

Miss Appleijo said...

haah beb...kedai dia kat tesco ampang tu..bagi aku ok lah best..bagi org tak sure lah plak hehehe ko gi lah rase ek