Thursday, March 19, 2009

1901


(gambar ni..19hb February 2009 punya) tiap2 19hb aku mesti akan gi borong hehehe esok mesti harga 1901 ni akan jadi RM1.99, kalau tarikh lain kirim salah jer arr..jangan harap aku nak gi beli tau hehehe...tapi uwaaa 19hb march ni..tak da lah nampak gayanya sebab duit cukup2 untuk sampai cukup bulan jer..hasrat di hati memang nak gi beli...tapi kalau beli satu mana bleh..kenalah beli untuk seisi keluarga gak kan...alamat nya 1901..ko tunggu ekk..bulan depan aku mesti akan beli ko punya tak...tanggal 19hb memang sangat2 aku nanti2 kan hahaha...

(domino pun sibuk nak promote pija dia masa 19hb Feb tu hehehe)


(punya lah ramai org beratur nak dapat kan 1901 dengan harga RM1.99, tapi bagi aku yg turut beratur gak masa tu..apa salah nya kalau benda tu btol berbaloi kan hehehe)

(hehehe kalau org tak tahu cerita pasal 1901 dan 19hb..mesti pelik gak..apesal lah org ramai2 kat kadai itew hahaha)

No comments: