Sunday, March 01, 2009

happy besday yun dengan kepek

beb..aku sayang korang sangat2 tau..aku wish korang murah rezeki, happy, diberkati dan sehat selalu hendaknya ekk..sowie lambat post cerita ni..dan sorry gak sebab masa besday kepek..hp aku tak da bateri rasenya..nway aku sayang korang sangat2 lebiu..(so ni gambar masa besday yun 21hb feb hari tu)

(yun..ko agak2 masa tiup tu..air luir ada tersembur tak..sebab kek tu best semacam jer hahaha)

(yun posing sebelum tiup kek besday dia hehehe)


(hadiah dari aku dengan kepekk untuk besday yun yg tersinte)

2 comments:

antalya said...

mmg best sgt2 besday surprise korang utk aku thn 2009 tu.then aku rasa terkilan & bersalah sgt coz tak balas balik besday best2 utk ko pastu.sowy pren.doakan aku berpeluang balas balik satu hr nanti eh

Miss Appleijo said...

hehehe insyaallah my fren..harap2 lah dapat sambut sama2 kan ;))