Thursday, July 09, 2009

090709

alhamdullilah Allah masih panjang kan umur aku tahun ni...dan belum tentu lagi aku akan berada di sini selamanya kan..sambutan besday tahun ni alaaa kadar jer..ada sikit sedih dan hampa...sedihh dan hampa sebab semua kawan2 lama zaman2 sekolah, boleh dikatakan karib dan kamcing giler macam dah tak ingat kan tarikh ni...ermm maybe semua ada komitmen sendiri agaknya kan..tapi aku pun ada komitmen gak..tapi bila sampai tarikh besday diaorg..aku mesti tak lupa nak wish..walau pun tak wish seawal pukul 12 tengah malam..aku akan wish pada siang hari nya..ntah lah ekk..bukan nya nak mengungkit...tapi aku rase sedih macam rase diri ini tak dihargai...hurmmpp tak apa lah...asalkan family dan rakan2 zaman sekarang aku tak lupa nak wish..walaupun aku tak penah rase disurprise kan..aku sangat bersyukur sebab korang masih tak jemu2 ingat tarikh itu...walau apa pun aku still sayang kan korang semua..korang lah inspirasi aku untuk terus berada di sini..

p/s : semoga hari lahir aku tahun ni..aku akan lebih matang, tabah menghadapi segalanya..bertambah2 murah rezeki dan bertemu jodoh cepat hendaknya ekk aminnn hehehe

2 comments:

kepek ubi said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... amponnkannnnnn hakuuuuuuuuuuuuu kepettttttttttttttttttttttttt.... aku mengertiiiiiiiiiiiiiiii kate2 mu itewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww..............uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Miss Appleijo said...

nangis lah ko..malehhh aku nak pujukk.. :P