Thursday, July 23, 2009

liverpool di singapore


kringgg kringgg (tapi bunyi tipun aku bukan macam ni pun hahaha) ..petang semalam aku dapat call dari no yg tak di kenali...sapa lah sibuk tipun petang2 ni..dah arr aku tengah masak masa tu..mak keja..so aku lah yg kena masak hehehe...

aku cakap arr helloo..sekali org dari Koperasi NSTP call...yahoooo nak tahu kenapa..dia cakap aku Menang Contest gi Singapore tengok Liverpool lawan bola LIVE Ahad (26hb July) ni hehehe alhamdullilah rezeki sangat2..dapat gak gi kesana dan menang contest itew walaupun aku cuma suka tgk bola jer dan bukan fanatik mana2 pasukan hahaha...dah arr free plak tu..korang doakan rombongan chek kiah kami selamat ekk hehehe...aminnn

2 comments:

Truly_me said...

ko kan mmg bertuah selalu taw.. jeles ai.. :P

Miss Appleijo said...

ko jangan nak jeles dengan aku ekk...kalau ko jeles dengan aku...aku sepuk ko tau