Thursday, September 30, 2010

buat aku tkda mud plus sakit hati jer huhu

ermmm tak tahu lah knapa manusia ni..tak bleh nak terima nasihat atau pendapat ker?? atau tak bleh nak bergurau..idup dia lurus jer...tak da simpang2..ermmm niat aku nak gurau sebenarnya..knapa ko cakap aku macam2 plak?? kalau tak suka apa yg aku komen..just ignore jer..tak yah arr nak cakap aku bukan2...aku yg ok pun bleh jadi geram..

ni aku copy paste cite kat FB..
* frenlist aku - Sabtu mlm piala malaysia, negeri sembilan vs mercun hahaha
* aku reply - Haha ry tk hbeh laie,st0k mst bnyak tu..(salah ker aku jawap gini)
* mamat sengal mana ntah - xphm rupe nyer.....
* frenlist aku - Kelantanlh mercun tu, lambat pikap.
* aku reply balik - Hoho sapa yg lmbt pikap tu? Sy ke? Haha sbnarnya paham ar,sbb itew ckp pasal st0k ada lg dia smpan,ry kan tk hbeh lg gak hehe :D
* mamat sengal tu lagi - nk nyampuk xtau ujung pangkal citer..2la jd nyer...ish..ish..ish.....
frenlist aku - tahu x pe, ingatkan x tahu gi stadium x nanti
frid huhuhu hahahaha
* aku reply - sbnarnya paham,myb k0rang yg tk paham mksd ayat aku..Dan sbb tu ar nyamp0k,kalau tk paham d0k snyap je ar,then kalau tanak ksi org nyamp0k,after stat0s type ar (jgn nyamp0k pls haha) itew pun nk jd isu ke?
Fir- tk g k0t,d0k kt umah je,jap lg tbk0r stadium,smua rentung hehe (kan tak pasal2 kna racun perosak aku sembur..padan muka korang)..

ermmm ntah lah ekk..nak gurau pun tak bleh..korang g terjun lombong arr ssenang..

3 comments:

Bee said...

Hehehehe tak paham,

Miss Appleijo said...

penat aku copy paste..ko tak paham ekk hahaha :P

peni anani said...

aq pown ta paham ugak... tang mane emonye too... keh3