Wednesday, September 29, 2010

bukan nk ckp awal2 huhu

Smlm masa tgk berita,tk da plak ckp kat kaw ampunk (tmpat tinggal aku) akan ada gngguan air, aku bce gak paper smlm,tp tk da pape pun huhu cuma rasanya kalau tk silap,masa tgk berita smlm,ckp gngguan air tu kat kaw bkt jalil,p.Jaya dan tmpat yg tk da kna mgena langsung dgn ampunk..

Hbeh smlm blik keja,tetibe je tk da air,nasib ar kt umah ada tngki,tngki pun tk da bes0r mana,ciput jer tngki tu k0t, pg ni air tk dtg lg,aku kna mandi cikit2 huhu tk best langsung tau,dah ar p0wot pun tk bpe sehat..Ngekk jer tau..Adik aku dgn hubby dia tk thu apa cite jap lg,mst dia0rg nk mandi g keja kang tgk air skit je haha silap2 dia0rg g keja tk mandi kan,eyekk ucukk hehe

Skrg 0tw nk g opis,tngah drive aku update bl0g hehe sapa suwuh jalan jem ..Masuk keja pukul 9,ku0r umah pukul 7.45,keja kt area jalan kucing je huhu tu ar kalau idup kt tmpt jem gni,smua kna awal2,kalau tk sangk0t kt jalan,ni pun ada kt l0ke yew lg huhu..

5 comments:

Bee said...

Oit.tgah drive upd8 blog. Gyler

Miss Appleijo said...

Hahaha itew bkn gyler beb,tp kegilaan namanya haha

Miss Appleijo said...

Hahaha itew bkn gyler beb,tp kegilaan namanya haha

antalya said...

ko mmg terer ar beb..tgh drive bleh update blog

Miss Appleijo said...

hahaha jalan jem beb..tu yg aku update blog..lagi pun guna hp jer..tu yg senang ;))