Wednesday, October 13, 2010

semalam

ermm tak tahu lah ekk..sekarang ni asyik cerita pasal org sakit kan hati saya jer..tak da pun org nak gembira kan hati saya ni huhuhu, kalau ada pun maybe kurang..yg sakit hati tu lagi banyak rasenya..tak pa arr..yg pasi saya tetap saya dan saya akan terus sabor selagi saya bleh sabor...malam semalam saya rase sakit hati sangat..rase macam kna men2 kan plak tau...siot jer...sebab tu lah hari ni saya install Google Translate masuk kan dekat saya punya blog..senang nanti nak translate bahasa 1 dunia...tak da lah kita kena men2 kan lagi huhuhu..tapi semalam sy sangat sakit hati..jangan harap saya akan maaf kan budak tersebut!!

p/s : mesin punch card baru jer bunyi, org dah pukul 6 lebih..dia baru jer pukul 6 cehh..masa untuk balik kojer yehaaa

2 comments:

Bee said...

Weh kenapa? Siapa main2kn tu?

Miss Appleijo said...

ada budak gedik tu..nak cakap somthing kat inchik kekasih..tanak aku tahu..dia type bahasa german kmudian ketawa2 kan aku...aku jadi geram arr lepas inchik kekasih terangkan makna pekataan yg budak tu type...macam siot jer..