Saturday, November 27, 2010

31disember..31 blogger shj..harap2 sy salah sorang daripadanya yeahhh




salammm yuhuuuu i'm comink..mesti korang pelik dan tertanya2 ekk napa 31disember dan 31blogger tu sebagai tajuknya kan hehehe...(opss terketwa plak, kna serius buat entry ni sbnor nya..ampun cekgu dahlia)..sebenarnya td masa blog walking kat blog bee..nampak lah entry dia pasal 31disember tu..ntah nak kata contest..bukan contest..tapi ni lebih kepada publish blog kita kat blog cekgu dahlia yg pemes tu...wahhhh sangat best kalau kita salah sorang dari pada 31blogger bertuah tu kan..

knapa cekgu dahlia mesti pilih blog saya ekkk..tu persolan yg cekgu dahlia nak tahu..cekgu dahlia kata kalau nak join mesti blog berusia sekurang2 nya 3bulan..tapi blog sy ni udah lama sy buat cekgu..tapi dlu tak aktif pun..baru sekarang ni jer nak aktif balik..napa ntah arr hehehe agaknya jeles tgk iklan blogger berjaya masuk paper ekk..lagi pun rmai member udah aktif berblogger...so sy pun kena sampuk join blog ni balik hahaha macam tot tot tot jer :))..

sebab kenapa cekgu dahlia kena pilih blog saya ekk..sebab nya saya pun nak trafic tinggi2 macam cekgu jugak..nak jugak merasa pendapatan 4 angka hasil buat blog ni..nak jugak nak jugak dan nak jugak..fuhhh fuhhh fuhhh harap2 cekgu pilih lah blog saya ni ekk..tapi mesti cekgu pelik tgk traffic saya tinggi kan..mana tak tinggi nya minggu ni..minggu ni sya ada try buat 1st GA kat blog saya ni..dan saya pun rajin  buat bog walking minggu ni sebab adik dah start coti sem..so ada lah laptop kat umah..tapi sekarang laptop adik plak rosak uwaaa nak blog walking pun tak dapat..harap kat opis jer arr kalau nak update entry huhuhu sabor jer arr kan..kalau lah blog sy terpilih kan best..trafic tinggi..pendapatan banyak..dapat lah beli laptop sendiri plak kan insyaallah...cayokkkk2 :))

untuk pengetahuan cekgu dahlia..follower dengan nuffnang tu pun sy baru jer buat dalam 2 atau 3 bulan yg lepas..tu pun member saya puan bee yg buat kan..sblum ni buat blog ingat nk cite pasal diri sendiri dan nak sendiri baca jer..hahaha bleh plak pikir gitu kan..tapi sekarang ni buat blog untuk semua..cerita pasal apa pun kat blog tu...dah macam rojak pesembor jer blog saya sekarang hehehe...lagi pun sy baca kat merata2 bahan cetak..org cakap blog ni bleh tambah pendapatan kita gak..sebab tu arr aktif blog balik..mana tahu ada rezeki saya kat blog ni ekk..sikit2 lama2 jadi bukit gak..kalau kita tak usaha mana nak tahu hasilnya kan..

so rasenya setakat ni jer kot..harap blog ni terpilih hendaknya aminnnn...thanks dekat bee jugak sebab buat entry tu, ajak saya join..dan kasi pinjam laptop hehehe sy kat umah bee ni..guna laptop dan wifi free.. :))...so kepada sesispa yg berminat nak tahu tentang cekgu dahlia dan projek 31disember 31 blogger ni..click kat sini ekkk

4 comments:

Cikgu Dahlia said...

owhhh bestfren Bee laa ni??
ok dear...u're in the list :D

Bee said...

huhuhu besr pren tercalon...

Miss Appleijo said...

cekgu dahlia..kita kawan bertepuk tampo bee..kita tampo dia..dia sengat kita..bee lah katakan hahaha...nama kita dalam list ekk?? yehaaa manyak syokkk wo0

Miss Appleijo said...

bee - beb aku pun d senarai kan hehehe macehhh banyak2 beb..sebab ajak join projek tu..pinjam kan laptop dan macam2 lagi.. :))