Tuesday, November 23, 2010

dulu vs sekarang

kalau dlu..guna internet explorer tu..semua nya tak bleh tau..lepas tu nak bukak blog sendiri pun asyik cannot find seber jer..geram pun ada..tu yg aku download chr0me semalam..tapi kan..chrome ni ada simpan hist0ry tak?? hist0ry dia bleh delete kan?? aku tak habeh explore lagi ni..bahaya kalau ada hist0ry kat pc 0pis ni..nanti budak2 yg suka jaga tepi kain org tgk pc aku..tak pasal2 aku dapat surat sot0ng plak hehehe

* cuba korang tgk dalam petak warna merah tu..haaa tu dlu...

lepas tu sekarang ni..korang tgk lagi petak merah sekarang plak hehehe..udah ada benda tu arr..tapi aku always offline gak hahaha...sbnarnya aku bukan nak chat tu..tapi aku nak update blog ni spaya snang sikit..ni asyik2 tak leh login jer..nk bukak blog sndiri pun tak leh apa cite kan..


No comments: