Saturday, November 20, 2010

elehh tk heran wekk2 :P

hari tu sy ada buat blog walking tau..ntah saya terjah kat page sapa ntah..saya ada lah baca entry dia..dia cakap ada artis mana ntah follow blog dia..wahh kagum sei..artis follow blog dia kan..tp tak pa...saya tak heran pun..sebab malam td ada artis gak follow blog saya hehehe bukan artis yg nyanyi2 atau blakon2 tu..tapi artis kat blogspot ni..tadaaa artis itu ialah inchik ben hehehe macehhh ekk inchik ben sebab follow blog sy yg macam rojak psembor ni..ermm mesti korang kata saya gila kan hahaha..tak pa..cakap arr pape pun...sy just nak share apa yg saya rase jer bila ada artis blog follow blog saya hehehe...

serba sedikit apa yg saya tahu pasal inchik ben ni..sy baru jer follow blog dia dalam 2 minggu rasenya..memula tak kenal pun dia ni..sekali tgk follower dia..makk aii udah hampir 5k tau..saya punya blog 100 pun blom hahaha..lepas tu sy tgk..dia ni rajin gila update entry..setengah jam sekali rasenya..ada lah g baca dan komen entry dia..lepas tu saya tgk lagi..kat blog dia tak da pun cbox ker shoutbox ker macam blog2 kita..pelik pun ada..blog dia tak da benda tu..tp yg follow dia ramai..apa lah rahsia dia agaknya ekk..lepas tu paling best..bila tgk blog dia nampak 62online kekadang lebih gak..tp blog kita yg skod paling manyak pun dalam 6org jer hehehe...jauh beza ekk...tapi pape pun..sy type benda ni bukan ar ada pape.just nk share sy happy ada org femes gitu follow blog yg tak bape femes ni..maceh inchik ben..

2 comments:

Ben Ashaari said...

salam ziana ..

terima kasih . Semoga Allah berkati kita semua .. Gud luck yer..

Miss Appleijo said...

wsalam inchik ben..thanks..cayokkk2 yer..harap2 blog sy pun akan jd macam blog inchik ben jugak..