Friday, November 12, 2010

titow plus ujan

semalam aku coti koje..hari ni dah kena start kena balik huhuhu manyak tak best kan..ditambah plak pagi tadi ujan lebat uwaaaa syokk nya kalau hari ni aku coti gak..bukan nya syok apa..tp mesti syok sebab bleh sambung titow dan tarik selimut dan isap jari macam gambor baby ni hehehe...eee best nya hahaha ngekk jer kan..tp mmg btol pun..titow best hapa..

ermm biasalah kalau dok kat kl ni..pantang ujan sikit..jalan jem teruk gila babas..ntah hapa masalah pun aku tak paham..kalau ada xcident pun macam tu gak..semua pakat slow kan keta sebab nk tgk apa yg jadik..tu yg jem jadinya..ngekk gila kan..org nak cepat pun jd lambat..so pagi ni aku masuk opis lewat 0.2minit hehehe sepatut nya masuk pukul 9pg..aku punchkad pukul 9.02pg huhuhu dah habis laju aku bawak pagi td..nasib arr..bukan slalu lambat pun, baru 1st time lambat tau :))

No comments: