Friday, December 31, 2010

ice room

korang suka makan ice cream tak?? hehehe korang dah try makan ice cream kat ice room..kalau tak try lagi..korang pegi lah try ekk..best wei..aku dah 2x pegi..sebelum ni ice room kat nilai 3 jer..sekarang ni ice room dah bukak cawangan baru kat KL..dekat taman shemelin perkasa..haaa org2 kl dan kawasan yg sewaktu dengan nya..bleh arr try ice room..dekat jer pun kat area taman shemelin tu...kat tepi jalan jer dah nampak..ice room ni penah masuk dalam jalan-jalan cari makan..sebab tu lah aku pun tahu pasal ice room ni gak..hehehe mehhh coci mata..tgh ice cream aku dengan kawan2 aku dah cuba makan nyummm3..

tempura durian..macam ice cream goreng jugak arr..syokkk wei..mabeles rase durian dia..korang sndawa pun bleh bau doyan lagi wa cakap lu hehehe
menu kat ice room yg sangat sempoi
ice cream perisa mango
ice cream perisa doyan
ice cream perisa blueberry
ice cream perisa keladi
ni aku tgh tunggu ice cream nyuummm2 hahaha
ice cream perisa stobery 

so korang pegi lah try ekk...kalau tak try myesal nanti..malam titow ngigau2 plak lepas tgk ice cream2 ni hahaha..wekkk2 :P

2 comments:

Unknown said...

kita makan yang murah2 je..
choco top mc'd sudah..

Bee said...

sedap..buleh r mu bawak aku nanti haaa