Monday, January 03, 2011

apa nk buat?? tak da org tuntut hadiah tu..

salam semua..last week sebelum coti tahun baru..saya udah umumkan pmenang 1st GA saya tu...sy pegi kat blog dia..tapi tak da cbox pun..so saya dah tinggal kan msg kat comments entry dia..sy cakap dia mng dan datang tuntut hadiah sebelum 31hb December 2010..tapi hari ni dah 3hb Januari 2011..dia tak datang pun tuntut hadiah tu..so macam mana ekk?? sy ingat nk kasi hadiah tu kat org len jer..nk pilih pmenang lain yg teka hampir tepat gak..so pndapat korang apa perlu saya buat ekk??

ni link yg saya umumkan pemenang hari tu (LINK)

ni printscreen blog dia yg saya tinggalkan comments untuk tuntut hadiah hari tu..

4 comments:

Unknown said...

uhuh..maybe dia lama xonline kot....it's up to u:)

Zalina said...

27dec lagi saya dah email..nape tak dpt plak..harinie saya email lain..

Bee said...

haaa..tuh dah ada pemenang!

Miss Appleijo said...

hadiah udah pos pun hehehe