Wednesday, March 09, 2011

pelik...agak2 lah wei!!

ermm sbnarnya aku pelik dengan org yg buat contest atau GA kat blog ni..pelik bukan kat semua org arr..tapi aku pelik kat sesetengah manusia..dah tahu ko buat GA atau pun contest..tak kira lah benda tu dapat sambutan atau pun tak..ko dah suruh org buat macam2 ikut ko punya syarat2..bila org dah buat..ko ada ker datang check?? ada ker wei?? kalau ada..apa lah salahnya ko tinggal kan pesanan kat kotak komen tu..bukan kena bayar pun kalau ko nak type pape..kotak cbox pun ada..tinggal lah msg ko tu..cakap lah ko dah tgk pyertaan dia..haa happy lah hati org yg join tu..happy sbb ko dah jenguk pyertaan dia..tak mng pun tak pa..janji ko hargai lah apa yg dia telah buat..ni aku tgk..tak da pun datang komen pape..aku rase ko tak check kot semua ptryertaan kan...haiii kalau gitu..baik tak yah buat contest lah beb..kalau takat buat contest..ko nak ramai kan follower kat blog ko..ermm tak tahu lah kan...so sendiri mahu ingat lor..kalau dah buat dari mula tu..habeh kan lah sampai akhir..jangan lah buat kja stengah jalan jer..aiyooo org macam itu pun ada meh...sengal jer aku rase..penat jer org yg suka join contest tapi ko tak hargai..huhuhu..i benci org yg begitu!!

7 comments:

Puan Kutu said...

setuju!kadang2 bengang jugak!tu yg cam malas nk join,tp join jugak.haha..tp yg menarik je join,bkn smua

Miss Appleijo said...

hehehe tu lah pasal puan kutu..kita udah kna banyak kali ni..geram pun hada..mongokk jer org yg sengal gitu..dah arr suruh kita follower blog dia sampai 2 @ 3..tapi blog kita yg satu ni pun dia tak datang check..cehhh apa kehei nya gitu buat contest aiyooo..

kita pun tgk arr..buat pun sbb kawan2 tag..kalau tak..maleh dah nk join contest kat blog ni..(tu pun ada yg tag tp kita tak buat hahaha..ampunn)

puanbee said...

sabar weh hee terasa ai :)

Truly_me said...

uit... apekah?? ko tekene ke pet?

Miss Appleijo said...

puan bee - hehehe aku tak cakap kat hang tau..jgn terasa dengan aku ekk hehe

Miss Appleijo said...

puan bee - hehehe aku tak cakap kat hang tau..jgn terasa dengan aku ekk hehe

Miss Appleijo said...

kepek - haah lor..aku udah banyak kali kna..yg paling latest aku rase contest kucing tu huhu sengal btol..