Thursday, June 16, 2011

oii busuk lah!!

hehe tak tahu lah cite ni lawak ker atau cite yg kurang enak ekk...tapi bila aku pikir balik dan cite kat kawan aku..mmg kelakar tapi aku ada rasa bsalah jugak arr sebab sound "OI BUSUK LAH" semalam tu hahaha adoiii aii..mulut aku ni jahat arr..tak baik kata kat org gitu kan...

gini cite nya..semalam sebelum solat kat the mall..aku pegi tandas kejap..aku masuk tandas tu udah bau org buang air besor..korang bayangkan arr..dari pintu 1 sampai pintu no.3 aku nampak air taek dia mgalir hahaha..aku rasa mesti budak tu sakit perot, cirit dan terberry dalam suar hehehe..mayb time tu dia tngah bersihkan suar dia kan...so aku masuk lah pintu yg last skali..pintu no 6 kot kalau tak salah aku..tak pasti lah..tapi toilet tu mmg banyak pintu..lepas aku kuar toilet dan nak bla..bau udah penuh 1 toilet..gila busuk wei..aku geram sgt time tu..dan tak tahu knapa tetiba aku sound gitu..sblum bla aku cakap.."OI BUSUK LAH" hahaha..sampai skrg aku rasa lawak..dan sampai skrg gak aku rasa tk patut aku kata gitu..aiyooo sorry..

1 comment:

Truly_me said...

uwekk.. kembang tekak okeh!