Monday, August 08, 2011

1st time buka pose kat kuala kangsar

semalam aku baru sampai dari kuala kangsar sbb hari ni kan kojer..aku tak amik coti pun..hari sabtu hari tu aku pegi kuala kangsar umah mak angkat...tahun ni 1st time buka pose kat sana sbb mak angkat sebelum ni dok kat muor...lepas anak dia kahwin..diaorg pindah kat kuala kangsar plak..oklah kan aku pegi sana..alhamdullilah selamat sampai jugak walaupun keadaan macam tak berapa nk selamat jer hehehe thanks pada semua yg telah merialisasikan impian aku ni (wahh ayat skema gila) hehehe..

ermm biasa lah..pegi bulan pose..so tak da lah aktiviti menarik sangat nak buat kan..ingat nanti nak pegi sana lagi..nak pegi time tak pose plak..haa time tu baru lah bleh g jenjalan coci mata dengan aman..PERAK ko tunggu..nanti mesti aku akan dtg lagi punya :)
aku pegi perak naik best jer hahaha best naik bas sebab ada org jemput..lagi pun aku pegi sorang jer, malas plak nak bawak keta..haaa cite pasal naik bas..bongok punya budak kaunter tu..masa beli tiket aku kata nk seat single..banyak kali ko aku repeat pekataan tu..last2 bila naik atas bas..dia kasi aku dok seat double &%^%$% btol..dah arr dok sblah uncle cina...cehh gila tak suka..benci!!! aku tak suka time pegi tu..dan arr cinon tu bongok..dah tahu makan bwg puteh banyak..tak yah nak sendawa banyak kali lah uwekkk busuk ok..lepas tu tdur tak bleh bla..aku rasa masa tu macam nk ketuk jer kepala uncle tu tau...ngekkk bongokk sengal..gila aku geram..&&%^% punya pompuan kaunter bas kat puduraya..ciss

gerak pukul 3.50ptg..aku sampau kat perak lebih kurang pukul 6..pejalanan semua ok..yg tak ok cerita aku atas bas tu arr..huhu

 tadaa hahaha makan 3org tapi order macam 6org makan kan..hehehe maceh puan kepek n suami tcinta sebab blanja buka pose semalam..nyum2 kerabu ikan bilis mmg sgt mabeles okey..

cakkk hahaha tiba2 aku muncul kat celah tu kan hehehe :P

bye perak..nanti aku datang lagi ekk..pasti n comfirm aku akan ke perak lagi hehehe..

3 comments:

TS said...

uhuk2...seb baek xtergugat iman time2 pose ni..hehe

Miss Appleijo said...

hahaha nasib baik gambar tk clear sgt kan..kalau tak mesti tergugat punya :P

Truly_me said...

hahahaha teselit gak gambo kami ..ekekekekek :P