Saturday, December 31, 2011

maharaja lawak mega akhir

malam semalam aku pegi tgk maharaja lawak mega live hahaha walaupun sbnarnya tiap2 minggu tak tgk maharaja lawak tu sbb kat umah tak langgan pakej astro tu...tapi semalam time final aku pun sibuk pegi jugak hehehe..pegi sebab dapat tiket free..thanks ila sebab kasi kak aida peluang tgk maharaja lawak tu live...so far semua best..ada 1 kumpulan jer mmg tak syok sbnarnya..tak tahu lah knapa dia bleh sampai ke final hahaha..pelik btol..n ada 1 kumpulan tu aku tgk mayb dia dah target dia juara..tapi yg juara nya org lain..mayb tak da rezeki kumpulan tu nak jadi juara agaknya kan..tapi takpa lah..adat btanding..ada yg menang ada yg gagal maa..

*so di kesempatan ini jugak, aku nak ucapkan selamat tahun baru 2012 kat semua...semoga tahun baru ni lebih memberikan kita rezeki yg halal, di berkati, dirahmati, d permudahkan segala2 nya..dan yg penting bagi org2 bujang macam aku..semoga jumpa jodoh n calon suami hendaknya ekk hehe aminnn*

No comments: