Tuesday, April 17, 2012

pedajal budak demok

 cerita nya hari ahad 15hb april hari tu hahaha...aku dengan rien dok pening nak pikir..macam mana nak pedajal budak sorang ni..lps tu nak buat surprise kat dia..payah jugak sbb mak ayah dia tak kasi dia kuar umah lps pukul 10mlm..so aku kata kat rien..call jer mak ayah dia..cakap kata kita nk buat kat umah dia terus..rien pun komplot ar dengan mak ayah budak ni..so bjaya yakin kan diaorg,,kitaorg pun g umah dia..konon2 nak tdur sana sbb hari ahad tu nak g titiwangsa jogging hahaha..

 masa kitaorg sampai mak ayah dia dah tdur..lewat jugak kitaorg sampai masa tu sbb siang nya banyak tempat kitaorg pegi..adoi dari pagi sampai ke malam ko tahu..tak balik2 umah..hehehe mgalahkan menteri..so aku plak konon2 g atas..borak2 lah kejap..rien plak standby kat bwh..masa dh pukul 12..haa kejutan bmula hahahaha...semua pakat nyanyi besday kat dia..mula2 ok lagi..skali bila pisau kek tu aku pegang..nak amik gambor konon..haaa amik ko..kna lah kek kat mula...hahaha ps tu aku lari..yg lain plak punya turn...mcm budak2 time tu..tapi semua control..tak leh lari2 kejar2 sgt..sbb mak ayah dia ada..hahaha..kalau mak ayah dia tak da mesti lagi kecoh aku rasa..habis lah besday gurl tu malam tu jgk..

tadaaa ni lah hasil nya hahahaha sian ko demok..kna lumur dengan kek indulgen..best kan..masker baru...cmfirm sweet sampai tua hahaha..nway happy besday gemok..all the best..love u lillah..

2 comments:

TS said...

happy birthday tuk ur fren kak.. :)

Miss Appleijo said...

hehe thanks cyg..