Friday, June 25, 2010

2 hari yg melenguhkan badan

aku baru sampai kl semalam..gila penat...drive sorang2..hari selasa(22hb) dpt call makndak sakit tenat..so aku dan family siap2 nak ke JB (umah makndak)..sblum ke jb singgah kat subang amik pakcik dulu sebab pakcik nak tumpang gak..malam rabu aku sampai subang pukul 11 malam..tunggu pakcik habis niaga burger pukul 1.45pg gerak balik kg kat N9..sampai n9 dalam pukul 3pagi..pukul 10pg (hari rabu - 23hb) gerak gi jb..gilalah pjalanan kesana..hujan dari n9 ke johor, punya lah lebat hujan..drive masa tu sangat2 mencabar..dan takut gila..keta terbabas dan xcident ada 2 tempat berbeza..nasib baik lah keta aku ok dan tk da pape..dr pukul 10pagi gerak..sampai kat jb dalam pukul 1tgh hari..masa sampai sana..makndak dah ok..so lepas maghrib gerak balik kl terus..tk singgah kat kg pun..

dalam pukul 9.40 malam..pakndak tipun..cakap makndak dah tk da lagi..huhuhu so aku dengan family...dok pikir..nak patah balik ke JB ke tak..sebab masa tu baru jer balik dr JB dan sampai kat kl..akhirnya mak bt keputusan..pukul 1pagi (hari khamis 24hb) aku gerak balik kg..sampai kat N9 dlm pukul 3pg..pukul 6pg dah bangun gerak g JB balik..cepat gak arr org JB uruskan jenazah..kitaorg sampai JB pukul 9lebih jenazah tgh nak mandi..sempat jugak arr kitaorg tgk jenazah semua..so semalam..lepas selesai semuanya..pukul 11malam gerak balik kl..sampai kat umah dalam pukul 12tgh malam...

p/s : sangat2 penat..yg drive aku sorang jer dari KL-SUBANG-N9-JB-KL patah balik KL-N9-JB-N9-KL huhuhu gila punya keja kan hehehe...

No comments: