Tuesday, July 06, 2010

shafiq

pepagi nak kena kuar cari sekolah shafiq nak ujian lisan minggu ni..semalam nak pegi..keta lak bt hal..susah jugak kalau amik peperiksaan persendirian ni..dahh arr dia kasi sekolah jauh2..ujian lisan untuk bm dengan english pun lain2 sekolah gk..kasi kat sekolah area melawati dengan wangsa maju..dah arr aku tk fimiliar sangat dengan area tu..huhuhu nampak nya kna lah aku cari sekolah tu dlu sblum nak kena gi 7hb dengan 14hb ni..

3 comments:

~ataicha~ said...

area mana...
try guna google map dulu ker..
or kalau ada garmin kat hp tu masa ni la nak cuba..

pape good luck dalam mencari..

zianazone said...

area sekys.2 wangsa maju arr..nway thanks ekk fren...nak kna cari sampai dpt gak ni...smlm nak gi tk dapat..reni mesti cari gak..sebab esok nak ksana..

zianazone said...

thanks ataicha..ingat hari ni nak g cari arr..smlm nak g ada hal sikit..nway thanks ekk