Thursday, February 23, 2012

meluat! benci! taksuka!

hmm knapa ek...serius aku meluat..tak tahu knapa..aku mmg tak suka dengan org yg sgt skema, tak tahu nak kata macam mana..tapi jangan lah..tolong lah..tak yah nak skema sgt kot..aku kawan dengan ko pun atas nasihat kawan aku..kawan jer dlu baru tahu macam mana..tapi bila mula2 proses nk bkawan tu..ko terlalu nampak skema melampau sgt..ko buat aku benci dan taksuka..tolong lah jangan buat aku nyampah..sebab kalau aku nyampah..aku tak akan peduli kan ko langsung nanti..ko tgk lah..elok2 aku reply msg ko..ko jangan tkejut kalau aku diam macam tu jer..so please..aku ni simple org nya..tolong jangan rumitkan keadaan aku yg simple tu..dan tolong jangan terlalu skema giler..sbb aku mmg tak suka...buat biasa2 jer sudah..hmmm tension!!

1 comment:

.: iEyLa :. said...

hurmm..xyah nak skema sngtla kan..
sekian jela ngan orang tu kan kak.. :)