Monday, June 25, 2012

makin lama makin lambat!

agak2 kalau aku letak jer gambar ni tanpa caption, korang paham tak apa yg aku maksudkan hehehe mesti korang kata aku yg lambat kan..hohoho salah tu, sebenarnya bukan aku yg lambat ok..tapi jam kat opis aku ni yang lambat sangat aku rasa..korang nampak tak perbezaan nya tu..kalau jam aku dah pukul 8.50am, maka jam opis ni lambat dan baru pukul 8.30am hohoho gila geram wei, geram sbb makin lama jam tu makin lambat, dan yang paling geram bila aku g report kat org HQ suruh hantar technition untuk dtg tgk n repair, sampai lah skrg ni..takda sapa2 pun datang nak betol kan ker hapa ker..agaklah, kalau lambat 5minit tu takda hal jugak..ni lambat sampai 20minit tu..masa dtg aku dah awal..tak kan masa balik aku kna lewat kot..dah lah ot semua takda..ishhhh rasa mcm nk rosak kan punch card mesin tu pun ada..grrrr sgt geram..

No comments: