Friday, December 04, 2009

lagi 2 hari

persiapan untuk kahwin kaklang semuanya oklah setakat ni...aku macam biasa lah..selain tolong apa2 yg patut..kepala aku pun ligat memikir kan macam2 yg tersurat dan tersirat kat hati ni hurrmmppp...mayb banyak sangat benda yg aku pikir kan..dah 2 hari sakit kepala teruk gila..haiyaaa..sabor2...mayb aku terlalu memikir kan pasal hati dan perasaan org yg di langkah bendul... mayb jugak aku terlalu memikirkan benda yg bukan2...dan mungkin jugak aku terlalu memikirkan tentang pandangan, persoalan yg macam2 bila majlis tu tiba nanti..ntah lah ekk..bila pikir dan ingat pasal ni..air mata mula lah berlinangan dan nak mengalir..mungkin kah aku terlalu memikirkan..tak tahu lah ekk..tapi apa yg aku rase..hanya aku yg tahu..aku sgt gembira sebenarnya.. tp dalam masa yg sama aku berduka..tapi aku tetap bersyukur dan redha dengan semua ketentuan nya..

No comments: