Wednesday, December 09, 2009

apa yg aku rase??

selepas kenduri kaklang..apa yg aku rase ??? huhuhu macam2 yg aku rase sekarang ni..dan macam2 jugak yg aku pikirkan..bila lah aku nak behenti untuk berpikir agaknya ekk...dan bila agaknya aku akan tenang dan jumpa apa yg aku cari?? dan korang mesti tahu apa aku pikir kan hahaha atoiyaiiiii susahnya..

cepat2 lah masa berlalu..dan pada masa yg sama..aku harap juga dapat jumpa sesuatu yg aku cari secepat mungkin..ya ALLAH ko berikan lah aku petunjuk mu...aminnnn

5 comments:

kepek said...

sabo .. =)

zianazone said...

aku sabor dan redho jer ni..ada lagi posting yg aku type dan schedule kan..aku dah kembali aktip yehaaa..selagi laptop ni ada kat tangan..sediakan tisu sebelum baca blog aku ye hahaha

kepek said...

tesuuuuuuuuuuu tandasssssssss skali aku sediakhannnnnnnnnnn...

zianazone said...

hahahahaha tunggguuuuuuuu

kepek said...

Maner?? maner?? aku masey menunggu spt penunggu