Sunday, March 22, 2009

diet

(sangat sedap sup kentang ini + dengan bebola ayam dan sayur2an hahaha)
hurmm tak bleh jadi sekarang ni..aku mesti kena diet jugak..sasaran tahun 2009 ni, walau macam mana susah sekali pun, kena laksanakan jugak...tottt kepada lemak yg sangat degil kat badan2 aku ni hahaha...so kena lah rajin2 gi tasik perdana jogging atau beriadah dan kena kurang2 kan arr makan nasi hendaknya..mintak2 lah target aku untuk menghapus kan tottttttt lemak itew berkesan hendak nya aminnn...so lemak2 siap ko...wachaaaa

3 comments:

antalya said...

semangat betoi ko diet..gud luck bebeh

nURmALa mAZLan said...

marilah kita berdiet..

zianazone said...

hehehe kalau tak jadi gak..aku ingat nak gi slim world jer yun & nurmala hahaha..yg tu lagi cepat kan