Friday, March 27, 2009

bila di perlukan


hehehe bila diperlukan..aku akan gi kerja 4time bungkus majalah untuk hantar kat kedai2 area kl teman adik aku..tu pun kalau tunang dia ada hal lah..kalau dia ada hal..aku yg akan di gantikan..kalau tak dok kat umah jer..sebenarnya memang nak gi cari kerja 4 time ni..sebab dok kat umah pun tak da benda nak buat..tapi bila pikir2 balik..bila 4time nanti..banyak benda yg aku tak bleh nak buat uwaa...sengal jer kan..so nampak gayanya..kena kerja bila diperlukan jer arr..kalau tak perlu..dok umah jer lor..haiyaaa

2 comments:

antalya said...

rajin nye sahabat aku ni

zianazone said...

hehehe dari tak da benda nak buat yun..bleh gak dapat duit beli jajan hehehe