Friday, June 24, 2011

drama queen!

hehehe semalam aku rasa ada smthing yg buat aku rasa lawak dan geli gila..tak sangka si drama queen muncul kembali hahaha..aku ingat kan nak mghilangkan diri lelama..nampak sgt tak tahan kan..btahan cuma 2 hari saja..hahaha untuk apa?? adakah untuk meraih simpati pada org yang tak sudi?? atau pun saja nk tunjukan diri teraniaya?? ataupun ada sebab d sebaliknya...ahhh lantak ko lah drama queen..ada aku kisah?? ada aku heran...lepas ni ko nak buat apa, ko buat lah..itu ko punya pasal sebab semalam ko dah bukak mata aku luas2...ko dah bagi aku sedar...yg ko tu hanyalah PLASTIC yg tak bleh d lupuskan walau apa cara pun...so teruskan lah hidup jadi plastic ok sbb tu mmg hakikatnya kan..so have fun drama queen..

1 comment:

mommylavender said...

salam petang epoi cayang~ drama queen????? tb bape tu......mai habaq mommy, drama2 ni mommy minat bebeno