Friday, October 14, 2011

ko mcm ular!

hurmpp kalau lah aku tahu ko ni sbnarnya suka belit2 org..belit sana belit sini..cite sana then cite plak sini..fuhhh tak kenal ko dan tak tahu apa2 info dari ko pun tak pa siot..sebab aku rasa kan..ko ni..mmg lah ko cite macam2..dan pada masa yg sama..ko macam nk belit aku balik jer?? apa kes?? ko mmg suka tgk hidup aku hancur kan?? ko mmg suka buat gitu kan??..tapi aku tak kisah pun..buat lah apa yg ko rasa perlu..dan aku pun akan buat jugak apa yg aku rasa patut..thanks loser!

3 comments:

.: iEyLa :. said...

rilex kak...
xmo marah...just ignore je org cmtu..ok?

zianazone @ appleijo said...

huhuhu mmg nk ignore pun..tapi gila geram tau :'(

Truly_me said...

Dunia bayo cash skrg.. so leave it to ALLAH to decide what the best for you dear..