Monday, October 17, 2011

syok sgt!!

alhamdullilah..untung lah kalau ada org yg sentiasa mrealisasi impian dan hasrat kita kan..malam tadi aku dpt handbeg baru hehehe..alhamdullilah sgt..mmg aku dah lama nk beli hand beg baru sbb handbeg yg ada sekarang mmg lah elok lagi..tp bila dah lama pakai..aku rasa handbeg tu macam besor sgt plak hahaha (masa beli tak rasa plak macam tu kan haha) so aku ada lah ckp kat family aku dan adik2 aku nk beli macam2 barang..dan diaorg pun tahu aku skrg ni macam mana...nk beli brg mmg kna pikir banyak kali punya..dan tahun bila lah nk dapat beli sndiri ntah lah kan (huhu gila susah kot aku skrg ni) akhirnya malam td adik aku kasi smthing..suruh aku peluk cium dia semua hahaha...aku ingat kan dia main2 jer..aku malas ar nak layan..sekali btol..dia beli kan handbeg baru yahoo alhamdullilah sgt..tgh2 sesak dan nak macam2 ni..ada jugak adik aku belikan dan mrealisasikan benda tu jadi kenyataan..rasa nak nangis pun ada aku malam td..tp tahan..mana bleh tunjuk aku nangis kan hehe..thanks sis..semoga ko murah rezeki lagi hendaknya aminnn..love u much!!

2 comments:

.: iEyLa :. said...

happy for u sis...
Happy Belated Birthday sis..
moga rezeki sis sentiase dimurahkan dan bahagia slalu..

Truly_me said...

dilot syg kat ko tu..