Tuesday, January 10, 2012

cacing kelahap..

ishhh tak paham btol lah dengan cacing dalam perut ni tau..bila tak kasi makan dia dok diam jer..bila pepagi dah kasi dia makan cukup2...makanan best2 plak tu...mula lah dia buat hal...sepak2 usus perut aku ni kasi sakit...lepas tu ntah muzic apa yg dia main agaknya pagi ni tau..punya lah kuat bunyi nya hahaha...adoii cacing ko buat aku malu okey...nasib baik lah kat opis ni selalu tak da org..kalau ada org kan segan..bunyi dah ar kuat macam org kelaparan tak di kasi makan..ishhh cacing..ko bleh tak dok diam2 sikit..tak suka tau ko bising2...malu aku ciss..tak kasi makan nanti baru ko tahu huh...ko buat hal lagi..siap lah ko ek..

3 comments:

.: iEyLa :. said...

haha..seb baek dlm perot...
klu kat luar perot dh ajal dh tu..hihi

Truly_me said...

wakakakka pembawakan budak caceng ek...

zianazone @ appleijo said...

ila - hahaha kalau luor perot..kak aida pun takot nak tgk cacing tu kot hahaha..mesti besor dari biasa ni wahhhh hahaha

kepek - hahahaha pembawakan budak yer..org lain yg ngandung org lain yg kna pembawakan budak kan hahaha ngekkkk