Saturday, January 28, 2012

sedih hmm




aku dengar lagu ni sejak tgk cerita dingin lavender kat tb3...masa mula2 dengar sikit jer pun promo nya..so pagi ni aku cari sampai dpt..akhir nya jumpa jugak alhamdullilah...aku rasa lagu ni sgt sedih..lps tu macam diri aku pun ada jugak hehehe tiba2 kan..over ok..korang try lah dngar ek..mmg best..aku sgt suka..mesti korang pun akan suka jugak..jangan nangis sudah weeee ;) love u all

4 comments:

EnciK AxixOu said...

best lagu neh . leh wt ringntone neh . hee

zianazone @ appleijo said...

hehehe mcm tahu2 jer kan..sy tgh cari link nak masuk dlm bb lah ni..tp tak jumpa2 lagi adoi

Anonymous said...

Yuhuu.. I'm coming....don't be sad...la tahzan.. ptut buku la tahzan...

Anonymous said...

Lalala......