Wednesday, September 20, 2006

Back To Normal Wakaka

hari ni dah hari rabu...rasenya sekejap sangat masa berlalu sekarang ni ekk..pejam celik pejam celik hari berganti hari..tahu2 dah hujung tahun dah...erm masa dan waktu asyik berganti jer..tapi aku tetap macam ni jugak..kerja dan terus bekerja macam orang lain jugak..alangkah bagusnya kalau aku bleh jadi lebih baik dari sekarang ni..tu lah..dulu kawan2 gi sambung belajar..aku dok kat umah jer ermm padan muka aku (tapi bukan nya aku tak nak sambung study masa tu..aku pikirkan adik2 dan keluarga aku...aku bukan nya org senang..kalau aku study..kecian lak mak ayah aku..nak cari duit lagi..nak besar kan adik2 aku lagi..ermm tak pa lah..kalau aku tak leh berjaya..sekurang2 nya adik aku bleh buktikan nya yeaaahhh)

hari ni aku dah rase tenang sikit daripada semalam..emm malas lah aku nak pikir2 kan sangat pasal angau tu..nanti aku lak jadik langau..tapi memang aku sedih dan sakit hati gila semalam..aku dok diam..ada plak makluk yg syak aku geram kat dia..apa kes plak aku nak geram kat dia beb...aku tak kenal dia pun...dan dia pun tak kenal aku lagi...nak geram2 apesal plak..haiyaa &*^%($ lah budak tu...lantak dia lah..yg pasti aku tetap aku selama2 nya...

3 comments:

lavender said...

waa...teruskan usahamu wahai sahabat.. aku fhm ape yg ko lalui...

lebey kurang aku jek ar... pade aku pengorbanan ko untuk keluarga tu sangat berharga.. hanya insan2 yg tau ape erti susah je akan mengerti...betol tak? setiap titik peluh yg kite curahkan untuk keluarga akan menjadi tali perjalanan kite di akhirat... asalkan ko ikhlas sahabat...


go go chaiyukk beb..muahahahaha...!!~

ayahana said...

hehe sama la kita jonet oiii... ako pon dulu pikir nak kasik adik aku abeh belajar.. tapi dia plak yg malas belajar hahahha

ok ko nyer blog ni... slow slow belajar.. :)

Anonymous said...

Hello from Ministry of Fraudulently Affairs! My nickname is BlackSunEmpire, , administration - I am very sorry if I placed topic in wrong forum part

our most intresting infraud threads at today -

http://infraud.ws/showthread.php?482-For-beginners-paranoiacs
http://infraud.ws/showthread.php?483-EU-101-vs-EU-201
http://infraud.ws/showthread.php?565-CVVs-from-third-hands.-USA-only.-icq-3732935
http://infraud.ws/showthread.php?479-Your-security-should-be-number-1-priority.-truecrypt-case-file-1
http://infraud.ws/showthread.php?480-infrd-Best-dumps-from-Source-***-icq-285126773
http://infraud.ws/showthread.php?378-skimmer-for-Pos-Terminal-need
http://infraud.ws/showthread.php?375-The-Evolution-of-Instore
http://infraud.ws/showthread.php?484-Gas-pump-skimmer
http://infraud.ws/showthread.php?374-do-anyone-know-how-to-turn-cc-fullz-to-tracks

PS- cashout drops, plastic , holograms, carder fraud forum, selling dumps, cashout dumps , atm fraud, cvv hacker forum, money mule