Tuesday, November 14, 2006

my HEART

di sini kau dan aku
terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia ku dengan mu

pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita

bila kita mencintai yang lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayangku akan hilang

if u love somebody could we be this strong
i will fight to win our love will conquer all
wouldn't risk my love
even just one night
our love will stay in my heart
My Heart....

suka gila aku dengan lagu ni..so jom kekawan kita layannzz wakaka

6 comments:

Anonymous said...

oits jiwang karat tol.. kahkahkahkahkaakhakah

zianazone said...

wakaka bukan selalu leh jiwang karat...sesekali karatkan jiwa apa salah nya fren wakaka :P

Tenno Miyake said...

siot ..

jiwang tak waras kau nih.. apa kehalnya dengan layan lagu ni..

dengar ajela.. hehe..

zianazone said...

elehh ko ni ijham..jiwang tak waras apo lak..best maa lagu tu...cuba ko layan tgk..mesti ko suka tau..aku siap beli soundtrack heart tu wakaka layannn :P

ayahana said...

cis dah la sore sengo.. ko ni dah tahap kritikal dah jonet.. heheh bai bai ako ada benda mau citer sama lu ekekeke

zianazone said...

wakaka mongok ko farok..ko kata suara aku sengo ekk..suara ko lagi tak best..macam bunyik kambing gila jer wakaka :P