Wednesday, March 28, 2007

aku bukan untuk mu

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun takkan pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku
Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan ku mohon maafkan aku
Aku menyesal t'lah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu
Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku

Intro

Meski kau memohon meminta hatiku
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

7 comments:

yun said...

aku suka sangat ngan lagu rossa ni. tp nape ko post lagu ni kat blog? sesaje ke or ada maknanye?

Tenno Miyake said...

geli jek aku dengar

zianazone said...

yun - wakaka apa lah ko yun..aku pun suka lagu ni gak..sebab tu aku sesaje post kan :P

ijham - hahaha sapa suruh ko geli..aku suruh ko baca jer maa..tak suruh ko dengar pun :P

Tenno Miyake said...

marah la tu hehehe..

zianazone said...

wakaka tak da makna nya marah..aku sukee jer maa :P

lavender said...

ahaha aku sker lagu ni.. sgt sker.. uhukk

zianazone said...

tu lah pasal ekk kepekkk...lagu ni best kan...tangkap mee cintan gitu wakaka