Wednesday, January 30, 2008

apa punya turrr


hehehe lagi bape hari jer aku nak start keja balik kan..rase maleh lah plak nak start keja ni..dah cuti sebulan..kena start keja lah plak hehehe...nak bangun awal pagi uwaaa tak suka nyaaaa..

ermm sebenarnya aku nak cite pasal kawasan kat umah aku ni..kalau korang teman setia harian metro...mesti korang ada baca pasal keratan akhbar yg aku forwardkan ni..laporan ni masa 26hb januari hari ni..kejadian dia jadik 25hb masa aku gi interbiu dan dapat keja tu..haiyaa sabor jer arr..umah aku pun jadi mansga jugak tau...kipas, lampu ceiling, peti ais, astro, tb semuanya jahaman sebab manusia yg sengal dan mongokkkk itew...mencikkkkkkk aku..dah tak da keja lain nak buat agaknya..nape lah dia tak rentung masa curi kabel tu agaknya ekk..kalau rentung kan bagus..bleh kitaorg buat doa selamat..ni manyak rumah yg jadi mangsa...dan adik aku cakap..tnb ada reply balik kat harian metro..cakap tak nak bertanggungjawap..haiyaa ntah arr..kalau dia tak nak bayar ganti rugi..alamatnya semua kena beli baru balik arr..eee tak suka nyaaaa...

2 comments:

lavender said...

lor kawasan umah ko ke? abes ek gosak seme barang eletrik?

Tenno Miyake said...

cuba ko tengok citer CJ7, ko beli CJ7 pastu ko suruh dia repair barang2 elektrik rumah ko..

hahahahaha!