Wednesday, October 29, 2008

duit ilang


sabtu lepas (251008)..abg aku buat kenduri anak dia naik buaian..cukur jambol org kata hehehe ntah lah belasah jer ekk apa pun org nak kata..aku ni plak ntah kenapa..selalu kalau ada kenduri aku letak beg duit dalam kereta..safety lah konon hehehe..tapi hari tu plak aku gi selamba letak dalam beg..dan simpan kat bilik atas..selesai jer kenduri...petang nya tu aku naik ke bilik..saje lah nak tgk khabar duit2 haku..tapiiii huwaaa geram pun ada tau aku rasa..mana nak nya duit aku hilang RM100 uwaa sakitnya hati bila aku pikir2 kan..tapi tak pa lah mungkin duit tu bukan rezeki aku agaknya..sebab tu lah dia hilang..sapa lah yg amik agaknya..kalau aku jumpa org yg amik tu..rasenya nak jer aku gigit hidung dia sampai putus huhuhu tapi nasib baik lah tau dia tak amik semua duit aku tu..kalau tak masak gak arr..duit tu baik punya aku sorok..bleh gak dia jumpa..ee geramm..

3 comments:

lavender said...

kepek.. itu bukan rezeki ko... redha jek... eheheh niat sedekah sudahhhh... org yg amek tu sure ade la die nyek habuan kelak... itu tuhan punyek keje..

antalya said...

anggap jela yg tu bkn rezeki ko ye

zianazone said...

tahu tak pa fren..mmang bukan rezeki aku pun duit tu..tak pa arr..aku dah pun redhakan aminnnn hehehe