Wednesday, October 29, 2008

singapore


hari tu (17hb sampai 19hb) aku gi singapore hehehe bukan gi jalan2 semata2 tapi aku ikut family dan saudara mara tunang adik aku ke sana..ada saudara dia kawin dengan org singapore..aku apa lagi..kalau bab berjalan no 1..tambah2 gi jejauh..memang lah aku nak follow, kitaorg gi sana drive keta, aku pun bawak keta sendiri..hehehe sapa cakap singapore best uwaa tak best langsung..dah arr semuanya mahal, tak berbaloi langsung, tapi ok arr janji aku dah merasa ke sana..rasenya lepas ni maleh nak gi sana lagi hehehe..masa hari tu kitaorg gi kenduri jer arr, masa pun banyak habeh kat umah kenduri..nak gi berjalan tak dapat pun tau..duit singapore yg aku tukar pun..ada lagi dalam beg duit ni haa hehehe...so sorry ek kekawan survenior korang tadak ek(tu jer motif aku nak type sebenarnya wakaka) :P

No comments: