Wednesday, October 29, 2008

perwakilan


121008 dun kat area kawasan umah aku dah mulakan persidangan dan perwakilan, semuanya berjalan dengan lancar dan aman..tempat korang plak macam mana ekk..dan bersidang ke belum hehehe

4 comments:

Tujuh Kaki Dalam said...

orang politik ya?

zianazone said...

hahaha dah agak dah ko akan komen kat sini :P bukan arr..tak da maknanya org politik..kita cuma org melayu beragama islam jer hahaha...kita wakil jer maa, saje jer isi masa terluang

Tujuh Kaki Dalam said...

dapat "duit poket" tak?

ha ha!

zianazone said...

hahaha tak da lah..mana ada dapat apa pun...dapat isi masa lapang jer maa