Wednesday, January 19, 2011

antara kereta dengan pegi bercoti

hurmmpp sbnarnya dah lama dah aku dengan adik2 bcadang nak g borcoti 1 family..kita org dah bncang2 dah pun..kalau tak da aral melintang..coti CNY yg panjang ni nak pegi ke langkawi..tapi dan2 nak pegi coti..keta yg paling aku sayang udah mula nak uzur rasenya..benda yg harus ganti..kna lah aku ganti..dah lama aku guna keta tu..hampir 5 atau 6 tahun kalau tak silap..dia tak penah rosak pun..cuma apa yg dah lama tu..haruslah kna ganti sekarang kan..tak kan lah benda tu tak kna ganti kot...huhuhu aku dah survey harga nak ganti nya..badjet tukar ganti lebih kurang 1ribu..kalah repair keta udah 1ribu..macam mana aku nak pegi bercoti?? cian plak kat mak ayah n adik2 semua...hurmmpp so aku amik keputusan..ganti jer keta tu..n still pegi coti jugak..mayb tak da rezeki lebih kan..tapi alhamdullilah sebab aku selalu d uji gini..alhamdullilah..aku redho..cuma kekadang sedih..takpa..yg penting aku kna kuat..cayokkkkkk2!!!

2 comments:

Anonymous said...

12070.....2665

antalya said...

hurmm..keta aku pon dh sezen gak.sama baya je ngan keta ko.harap2 ada rezeki nk tukar keta br nanti