Friday, January 28, 2011

macam bagos!! bwk caldina tp bajet macam bwk kancil..

uhuhu geram gila tak masa aku pegi keja pagi tadi..ada lah caldina ni..mongok ker apa..ko agak2 lah nk cilok pun..dah tahu jalan jem..keta plak banyak..ko tu bawak caldina..konon nya keta ko lah paling besor n lawa..lepas tu kalau nak cilok kat depan org..ko pandai2 lah bajet sikit..ni bawak caldina..ko badjet macam bawak keta kancil jer..kalau tak reti nak cilok..baik pakai keta kecik jer..dan better pegi blajar balik yer..dah arr langgar keta aku..tak pasal2 keta tu pepagi udah luka..bukan nak mintak maap kan..nk tgk aku..muka macam cipanzi..ingat aku takot ker?? tak heran arr..sengal punya caldina wtm 68* huh..damn!!

4 comments:

puanbee said...

amboi geram sangat nih bwk kemalam pulak ! kih2 sabar yang !

tigrismalaya said...

mintak ganti repair x?

zianazone @ appleijo said...

puanbee - hehehe sangat geram weii..

tigris - tak mintak bayaran pun huhuhu :'(

Anonymous said...

Oitt, sabar sabar... ;D Meh num plat caldina tu ;D