Friday, December 30, 2011

2011 dah nak berakhir 2012 mjelma plak

salam jumaat semua...wahhh jumaat saat2 akhir tahun 2011 kan...esok 31hb lepas tu masuk tahun baru 2012 plak..cepat btol masa blalu ker aku yg terlalu lambat mgejar waktu agaknya huhu..tapi apa pun banyak pahit manis tahun 2011 ni..tahun yg paling mcabar hati dan perasaan aku..harap2 tahun 2012 memberi keberkatan, kenikmatan, rezeki yg lebih, benda yg baik2 dan paling penting dapat calon suami hehehe tanak dah couple2...banyak bazir masa aku rasa couple2 ni..dan asyik jumpa org yg salah jer huhu...tapi aku tanak salah kan sesiapa..mayb mmg sudah suratan dia bukan untuk aku dan jodoh aku blum sampai lagi kan...apa yg pasti..aku harap Allah dah tetapkan segala2 nya..dan harap2 semuanya baik2 jer hendaknya aminnn..dan lagi 1,aku bukan memilih..(ada plak org kata aku ni memilih sgt huhu sakit gak jiwa aku dengar pekataan tu ciss)

5 comments:

.: iEyLa :. said...

hopefully tahun baru membawa seribu makna dalam hidup kita..

EnciK AxixOu said...

kejap je 1 taun berlalu . sal jodoh 2 kite kne memilih . nak pakai smpai bile2 kan . hehe

zianazone @ appleijo said...

ila - aminnnn insyaallah harap2 macam tu lah kan...

encik axixou - huhu itu lah pasal..tapi sy pilih tak lah melampau2 sgt pun..dah seru nya tak sampai lagi..nak buat macam mana yea tak..ngekkk org yg kata bukan2 tu tau...

Truly_me said...

semoga sahabat terbaik aku ni bertemu seseorang yg benar tercipta untuk dirimu, benar2 menyayangi mu, pembimbing untuk dunia dan akhirat dan yg terbaik buat mu..

Amin.. Aku harap ko dpt segala kebahagian yg kekal ..aku rindukan keceriaan sebenar kat muke ko tu pet.:)

zianazone @ appleijo said...

aminnn huhu ko buat aku nangis (>.<)