Tuesday, December 13, 2011

hot sgt ker?

tutup buku lama dan bukak buku yang baru, semudah cinta datang dan pergi sesuka hati ko jer kan, cinta tu tak kejam der yang kejam tu ada lah orang yg tak pandai menilai dan menghargai cinta, macam ko lah aku rasa orgnya..ko rasa ko hot sangat ek buat macam tu?? jangan nak hot sangat lah sbb akhirnya nanti ko yang akan terbakar dan melecur sendiri, aku bukan nak mendoakan, aku cuma ingat kan aje..ko buat org macam ni, ko main kan perasaan org yg syg kat ko..jangan ingat ko akan lepas macam tu jer..susungguhnya Allah tu maha adil der..ingat tu!!

2 comments:

.: iEyLa :. said...

xpayah nak budget hot sngt la...
start a new life ek kak..
be strong!!!

zianazone @ appleijo said...

thanks cyg..kak aida akan cuba..cayokkk