Friday, December 30, 2011

kuatkah aku?



hmm kuat ker aku ni?? aku sendiri pun tak pasti..tapi yg aku tahu..kekadang aku perlu blakon..hahaha blakon macam artis plak kan..wahh gedik sungguh..hmm ntah..tapi tu lah yg aku patut lakukan..aku tanak semua sedih dengan aku...aku tanak jugak org tahu apa masalah aku..aku tanak org rasa apa yg aku rasa..sbb tu lah aku rasa aku perlu berpura2...bpura2 myorok kan apa yg aku rasa..pendam kan saja apa yg aku rasa..tu lah sebaiknya..tapi bila aku pendam dan kumpul2 perasaan tu...sbb tu bila aku cuma untuk membayangkan atau melupakan sesuatu..aku rasa aku tak kuat sbnarnya nak buat semua tu..haiyoo knapa lah aku ni tak kuat ek..kuat kan lah hati ku ya Allah...aku dah redho kan segala2 nya..bantu lah aku untuk kuat mcm kanak2 milo tu..aku perlu kuat dan buang perasaan sedih itu jauh2..jangan ingat kan aku tentang apa yg tak best dan sedih2 lagi..aku tanak..aku tak kuat kot nak harung benda tu..nampak jer aku ni kuat..tapi hati aku dah hampir hancur pun..ntah bila hati aku nak baik dan normal lagi agaknya..bantu lah aku Ya Allah..

*picture google sadja*

2 comments:

.: iEyLa :. said...

get ready tuk tinggalkan sedih tu ek sis...
ready tuk mulakan hidup baru..

zianazone @ appleijo said...

huhuhu sebab tu rasanya sblum 2012 kna nangis puas2 ni aiyooo..